Dobry wiecz贸r. Moja nowa, namagnetyzowana karta jeszcze do mnie nie dotar艂a. Czy jest w czym艣 czym艣 problem. Nazwisko: Micha艂 G贸ra, miejsce urodzenia: Pszczyna, kolor oczu: niebieskie, miejsce zamieszkania: Czechowice - Dziedzice. Konto 0%. Prosi艂bym o za艂atwienie sprawy. #Dzi臋kuj臋.
Panie Michale, je偶eli zam贸wi艂 Pan kart臋 - prosimy o cierpliwo艣膰, na pewno do Pana dotrze. Pozdrawiamy 馃檪
Mam nadziej臋, 偶e dotrze, dzi臋kuj臋 bardzo... :)
W Banku w Czechowicach nie umi膮 zam贸wi膰 nowej karty, a chyba chc膮 za to pieni臋dzy. Dzi臋kuj臋 za za艂atwienie sprawy.
01:00
W plac贸wce banku getin bank w Czechowicach - Dziedzicach nie umi膮 nawet wp艂aci膰 pieni臋dzy na moje konto.
Za艂atwcie to.
09:48
Panie Michale, przepraszamy za niedogodno艣ci do艣wiadczone w plac贸wce. Czy mo偶emy jeszcze jako艣 pom贸c?
11:03
Naprawd臋 dzi臋kuj臋 bardzo. Po prostu chce si臋 ode mnie pieni臋dzy za nieaktywn膮 kart臋, gdy nie da si臋 ich wp艂aci膰 na konto. #Dzi臋kuj臋 #bardzo za dobr膮 obs艂ug臋.
Tylko jeszcze jedna sprawa - do kiedy przyjdzie poczt膮 w pe艂ni sprawna namagnatyzowana karta?
13:25
Panie Michale, nowa karta zostanie wys艂ana listem zwyk艂ym w ci膮gu kilku dni od z艂o偶enia wniosku. 馃檪
Czyli do ko艅ca miesi膮ca mog臋 si臋 jej spodziewa膰?
Wygl膮da troch臋 na pr贸b臋 wy艂udzenia BTW.
Tak
Getin Noble Bank SA, ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa
Adres do korespondencji:
Getin Noble Bank SA
ul. Uniwersytecka 18
40-007 Katowice
Zesp贸艂 Rzecznika Klienta
ZRZK/JN/2020/252677 Szanowny Pan
Micha艂 G贸ra
KRASNOLUD.ZLOTY@INTERIA.PL
Szanowny Panie,
Dzia艂aj膮c w imieniu Getin Noble Banku SA (Bank), w odpowiedzi na Pana zg艂oszenie e-mail przes艂ane 23.05.2020r. na adres Getin Noble Bank inwestorzy@gnb.pl temat: Zg艂oszenie pr贸by wy艂udzenia – dotycz膮ce obs艂ugi rachunk贸w prowadzonych przez nasz Bank – informuj臋, 偶e sprawa zosta艂a zbadana przez Zesp贸艂 Rzecznika Klienta.
Przeprowadzono post臋powanie wyja艣niaj膮ce, w wyniku kt贸rego ustalono nast臋puj膮cy stan faktyczny:
- Od dnia 13.08.2019 r. prowadzimy na Pana rzecz umow臋 rachunku oszcz臋dno艣ciowo-rozliczeniowego (ROR) nr 27156000132011582610000001, umow臋 konta oszcz臋dno艣ciowego (KO)
nr 97156000132011582610000002 oraz konta oszcz臋dno艣ciowego Skarbonka nr 70156000132011582610000003.
ROR prowadzony jest w pakiecie Konto Proste Zasady. Miesi臋czna op艂ata za prowadzenie Rachunku ROR wynosi 8,00 z艂. Op艂ata nie jest pobierana w przypadku, gdy w miesi膮cu zostanie dokonana przynajmniej jedna transakcja bezgot贸wkowa kart膮 debetow膮 wydan膮 do rachunku lub BLIK- iem. Je艣li nie spe艂ni Pan tego warunku, Bank naliczy op艂at臋 w kwocie 8 z艂 – op艂ata jest pobierana 12 dnia miesi膮ca za miesi膮c poprzedni.
Konto oszcz臋dno艣ciowe KO i Skarbonka prowadzone s膮 bezp艂atnie.
- Zawieraj膮c umow臋 ROR, przyst膮pi艂 Pan do Umowy Ubezpieczenia – Pakiet Niezawodny. Umowa ubezpieczenie jest us艂ug膮 dodatkow膮, za kt贸r膮 pobierane s膮 sk艂adki w wysoko艣ci 6 z艂 miesi臋cznie
- Do ROR w dniu 13.08.2019r. zosta艂a wydana karta debetowa VISA nr 4285**** ****5993, kt贸ra w tym samym dniu zosta艂a przez Pana aktywowana. Karta dzia艂a艂a poprawnie, o czym 艣wiadcz膮 zrealizowane przez Pana p艂atno艣ci bezgot贸wkowe wykonane kart膮.
- W okresie od 30-31.03.2020r. odnotowali艣my 5 pr贸b p艂atno艣ci kart膮, kt贸re zosta艂y odrzucone z powodu braku 艣rodk贸w na rachunku ROR. Wyja艣niam, 偶e kart膮 debetow膮 mo偶na dokonywa膰 operacji p艂atniczych do wysoko艣ci salda na rachunku.
- W dniu 01.04.2020r. w Plac贸wce Franczyzowej w Czechowicach – Dziedzicach z艂o偶y艂 Pan rezygnacj臋 z karty nr 4285**** ****5993, oraz dokona艂 Pan aktywacji karty o numerze 4165**** ****3748, wystawionej na podstawie wniosku z dnia 02.03.2020r.
- W dniu 15.04.2020r. podczas wizyty w Plac贸wce w Czechowicach – Dziedzicach zwr贸ci艂 Pan kart臋 debetow膮 nr 4165**** ****3748 – karta zosta艂a zastrze偶ona. Jedocze艣nie informuj臋,
偶e nie odnotowali艣my wp艂ywu wniosku o wydanie kolejnej karty debetowej do rachunku ROR. Nadmieniam r贸wnie偶, 偶e Bank zgodnie z obowi膮zuj膮c膮 Tabel膮 Op艂at i Prowizji nie pobiera op艂at za wydanie karty debetowej.
Pana rachunki pozostaj膮 aktywne i w przypadku braku spe艂nienia warunk贸w zwalniaj膮cych z naliczenia op艂aty, za prowadzenie rachunku nr 27156000132011582610000001 op艂ata w wysoko艣ci 8 z艂 b臋dzie pobierana nadal. Wniosek o wydanie nowej karty debetowej mo偶e Pan z艂o偶y膰 telefonicznie na infolinii Banku (po zalogowaniu do us艂ugi Bankowo艣ci Telefonicznej), za po艣rednictwem bankowo艣ci Internetowej lub w dowolnej plac贸wce Banku.
Natomiast je艣li nie jest Pan zainteresowany dalszym korzystaniem z rachunku, w celu unikni臋cia naliczania kolejnych op艂at konieczne jest z艂o偶enie dyspozycji wypowiedzenia. W za艂膮czeniu przesy艂amy druk. W przypadku woli zamkni臋cia rachunku prosimy o wype艂nienie druku i podpisanie zgodnie z obowi膮zuj膮cym w Banku wzorem podpisu, a nast臋pnie z艂o偶enie w najbli偶szej plac贸wce lub odes艂anie na adres:
Getin Noble Bank SA
ul. Uniwersytecka 18
40-007 Katowice
Zesp贸艂 Rzecznika Klienta
powo艂uj膮c si臋 na numer sprawy 2020/252677. W przeciwnym wypadku op艂aty b臋d膮 naliczane nadal na dotychczasowych zasadach.
Jednocze艣nie informuj臋, 偶e Rzecznik Klienta d膮偶膮c do zachowania pozytywnych relacji maj膮cych na celu kontynuacj臋 wsp贸艂pracy, podj膮艂 decyzj臋 o zwrocie prawid艂owo pobranych op艂at i odsetek karnych
w okresie od stycznia do maja 2020r. 艢rodki w 艂膮cznej kwocie 25,05 z艂 zosta艂y zwr贸cone na rachunek ROR – saldo Pana rachunku na dzie艅 27.05.2020r. wynosi 10,15 z艂. – 艣rodki pozostaj膮 do Pana dyspozycji.
Wyra偶amy nadziej臋, ze przedstawione wyja艣nienia oka偶膮 si臋 dla Pana wyczerpuj膮ce.
Z powa偶aniem,
Joanna Nowakowska |
|
Za艂膮czniki:
- O艣wiadczenie o wypowiedzeniu - druk
Informacja o trybie odwo艂awczym:
Przys艂uguj膮cy tryb odwo艂awczy uzale偶niony jest od posiadanego statusu Klienta lub Skar偶膮cego.
KLIENT to:
- osoba fizyczna nieprowadz膮ca dzia艂alno艣ci gospodarczej lub
- osoba fizyczna prowadz膮ca dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮 lub
- wsp贸lnik sp贸艂ki cywilnej
SKAR呕膭CY to:
- Osoba fizyczna lub osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadaj膮ca osobowo艣ci prawnej.
1. Getin Noble Bank S.A., jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego (www.knf.gov.pl). Organem nadzoru nad dzia艂alno艣ci膮 Banku w zakresie ochrony konsument贸w jest Urz膮d Ochrony Konkurencji i Konsument贸w.
2. Je艣li otrzymana odpowied藕 na z艂o偶on膮 Skarg臋 / Reklamacj臋 nie spe艂nia oczekiwa艅:
- Klientowi/Skar偶膮cemu przys艂uguje prawo odwo艂ania si臋 do Rzecznika Klienta GNB S.A (Adres: ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa). Zasady wnoszenia powy偶szych odwo艂a艅 przedstawiono na stronie internetowej Rzecznika Klienta GNB S.A. dost臋pnej pod adresem: www.getinbank.pl/o-banku/rzecznik-klienta.
- Klient posiadaj膮cy status konsumenta ma mo偶liwo艣膰:
- zwr贸cenia si臋 o pomoc do Rzecznik贸w Konsumenta,
- podj臋cia pr贸by polubownego rozwi膮zania w ramach Bankowego Arbitra偶u Konsumenckiego przy Zwi膮zku Bank贸w Polskich
- skorzystania z platformy ODR, dost臋pnej pod adresem internetowym: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show
- Klient ma mo偶liwo艣膰 zwr贸cenia si臋 z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego
- Klient/Skar偶膮cy ma prawo wyst膮pienia z pow贸dztwem do w艂a艣ciwego miejscowo s膮du powszechnego na zasadach okre艣lonych w k.p.c. przeciwko Getin Noble Bankowi S.A. z siedzib膮
w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33, kod pocztowy 01-208
https://www.michalgoraportal.pl/search/label/Moja%20dobroczynno%C5%9B%C4%87
Hmm... ;) Lub kupi膰 encyklopedie np. z PWN Hmm... ;)
https://leadstar.pl/c?pid=15442&tid=2962&ha=1858422819&r=5937
Hmm... ;) Mo偶na te偶 troch臋 kultury Hmm... ;)
https://converti.se/click/6ba8dfc7-b0f18e58-25a62cd6/
Hmm... ;) Oraz nie wiem do kogo艣 si臋 pomodli膰 Hmm... ;)
https://converti.se/click/6ba8dfc7-b0f18e58-25a62cd1/
Brak komentarzy:
Prze艣lij komentarz