TRZA KLIKNĄĆ BO CZASAMI FILMIKI SIĘ NIE ŁADUJĄ ;)

a tu zakupy zdrowotne... ;)

sobota, 3 czerwca 2017

"Ciemniejsza strona Greya/Fifty Shades Darker" (2017)





"Ciemniejsza strona Greya" to melodramat będący kontynuacją "Pięćdziesięciu twarzy Greya", zaczyna się on w momencie gdy Anastasia Steele (Dakota Johnson), jest po rozstaniu z tytułowym Christianem Greyem i odnajduje się w nowej pracy u Jacka Hydea. Praca ta daje jej satysfakcje, jednak nowy szef okazuje się nazbyt zainteresowany nieco inną relacją ze swoją nową podwładną... W "Ciemniejszej stronie Greya" znajdziemy wszystko to z czym mieliśmy do czynienia w pierwszej części filmu, czyli głównie można tu oglądać płomienny romans dwójki głównych bohaterów, z tym, że tym razem to Anastasia występuje w roli przewodniej w związku głównych bohaterów. Nie jest to być może kino najwyższych lotów, ale miłośnicy romansów znajdą tu na pewno coś dla siebie, ponieważ para kochanków przeżywa na ekranie liczne perypetie, nie pozwalające się nudzić miłośnikom gatunku. Ja osobiście na tym filmie bawiłem się dobrze, choć muszę przyznać, że nie bez pomocy wspomagaczy, które pomogły mi przetrwać co poniektóre momenty filmu. Dzięki temu odebrałem film jako dobre kino rozrywkowe, a muszę przyznać, że jestem umiarkowanym fanem gatunku .






Tak więc zachęcam do odwiedzenia kin i zobaczenia filmu wszystkim miłośnikom tego typu rozrywki, a na pewno nie będą zawiedzeni, niewątpliwie pomimo wad ma on swoje zalety które pomogą z pewnością przetrwać seans nawet zwolennikom nieco innego rodzaju kina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz